مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-18سياسي

حضور دریادار سیاری در صحن شورا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه 30 فروردین 1401 از ساعت 8: - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ارتش در صحن شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه 30 فروردین 1401 از ساعت 8:45 لغایت 12 در محل تالار شورا برگزار می شود.

وی گفت: این جلسه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت روز ارتش آغاز می شود.

نادعلی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه یک فوریت طرح نظامنامه اندیشه ورزی و مشارکت نخبگان در مدیریت شهری و بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سخنگوی شورا خاطر نشان ساخت: ادامه بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی توسعه سرمایه داری و امور شورای شهرداری تهران و بررسی نهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران نیز صورت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دریادار سیاری در صحن شورا

حضور دریادار سیاری در صحن شورا