مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-18اقتصادي

زمین 680 نفر از متقاضیان بدون زمین مسکن ملی در سنندج تامین شد


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان، گفت: در شهرستان سنندج، زمین به 680 نفر از متقاضیان تخصیص داده نشده است، که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

- ایسنا/کردستان معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان، گفت: در شهرستان سنندج، زمین به 680 نفر از متقاضیان تخصیص داده نشده است، که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

مصطفی رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز فرایند پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی اظهار کرد: در استان کردستان 141 هزار و 679 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 22 هزار و 803 نفر در مرحله اول یا همان اقدام ملی و بقیه نیز در مراحل بعدی به سامانه ثبت نام مراجعه و نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر 100 هزار نفر، زمین در گروه های سه تا پنج نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده است افزود: در شهرهایی همچون قروه عملیات بخشی از پروژه 72 واحدی شهرک دانش رو به اتمام است و اکنون دستگاه های خدمات رسان کارهای خدمات رسانی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین 680 نفر از متقاضیان بدون زمین مسکن ملی در سنندج تامین شد

زمین 680 نفر از متقاضیان بدون زمین مسکن ملی در سنندج تامین شد