مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-18سياسي

ارتش آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان را دارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان را دارد.

- ، امیر سلیمان طاهری در مراسم رژه روز ارتش که صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: ارتش یکی از از افتخارات برجسته و یادگاری از امام خمینی (ره) است.

وی روز 29 فروردین را یک روز سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) 43 سال پیش با حمایت از ارتشیان ولایتمدار موجب شکل گیری ارتشی انقلابی و ارزشی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با بیان اینکه امروز ارتش به عنوان یکی از بازوان پُرتوان و قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است، تاکید کرد: ارتش بدون توجه به خط کشی های سیاسی و حزبی همواره دفاع از اقتدار و امنیت ایران اسلامی را هدف والای خود قرار داده است.

طاهری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارتش های قدرتمند جهان است، گفت: امروز به پشتوانه تجربیات دوران دفاع مقدس، داشتن فرماندهان لایق و با بهره گیری از علم و فناوری به روز دنیا آمادگی مقابله و پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان را دارد

ارتش آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان را دارد