مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-18سياسي

نیروهای مسلح در دفاع از سلامت مردم درخشان عمل کردند


زحمات نیروهای مسلح در عرصه های سازندگی و در مقابله با مشکلات از جمله ماجرای کرونا و اختصاص همه امکانات و توانمندی هایشان برای دفاع از سلامت مردم در درخشان بود.

- محمدهادی ایمانیه دوشنبه 29 فروردین در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد، گفت: عده ای به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام راحل با نامگذاری روز 29 فروردین به نام ارتش جان دوباره ای به ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشید.

او افزود: ارتش در سال 1357 قیام کرد و توانست انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزند و موجب عدم کشته شدن صدها هزار نفر شود.

پس از آن در دوران مزاحمت های متعدد در خوزستان، بندر ترکمن، سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق مختلف ایجاد کردند این ارتش بود که جانانه در مقابل ضد انقلاب ایستاد.

استاندار فارس ادامه داد: ارتشیان با شروع دوران دفاع مقدس 8 سال پر افتخار را همراه با نیروهای مسلح پشت سر گذاشتند، 54 شهید و ده ها هزار جانبار و هزاران آزاده محصول این دفاع و مجاهدت بود.

ایمانیه گفت: پس از دوران دفاع مقدس ایستادگی ارتش در مقابل مشکلات شبیه آنچه داعش برای کشورهای عراق و سوریه پیش آورد، و حضور ارتش عزیزمان در این دو کشور توانست پیشگیرانه در مقابل حمله هایی که میتوانست به کشور ایران وارد شود، جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در دفاع از سلامت مردم درخشان عمل کردند

نیروهای مسلح در دفاع از سلامت مردم درخشان عمل کردند