مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-18سياسي

4 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رودان توزیع شد


بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سی و دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک مؤمنانه به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی این ناحیه 4هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان در میان نیازمندان توزیع شد.

-  عبدالله صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان و با کمک مردم و خیرین به تعداد 4 هزار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و.

به ارزش ریالی هر بسته 5 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی افزود: توزیع این بسته های معیشتی در مرحله سی و دوم رزمایش مواسات و همدلی توسط 95 گروه جهادی حوزه های مقاومت در سراسر شهرستان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ضمن تشکر از کمک و پشتیبانی های صورت گرفته از سوی مجموعه بهزیستی، کمیته امداد سایر نهادها و بسیجیان گروه های جهادی ادامه داد: این بسته ها در کمتر از سه ساعت بین خانواده های کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش هیچ گونه نهاد حمایتی نیستند، بمناسبت این میلاد پرخیر و برکت توسط بسیجیان و گروه های جهادی توزیع شد.

وی بیان کرد: این آمار توزیع در زمان کم در سطح شهرستان نمونه و کم نظیر است و محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان یکی از مهم ترین موارد در دستور کار سپاه و بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رودان توزیع شد

4 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رودان توزیع شد