مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-18سياسي

ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح هر تهدیدی را پاسخ می دهد


فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ارتش دست در دست سپاه قهرمان و بازو در بازوی نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص و حمایت های مردم با ایمان هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

- امیر ابوالقاسم رضایی دوشنبه 29 فروردین در مراسم رژه روز ارتش، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی وتقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: امام (ره) به ارتش حیات دوباره دادند و آن را احیاء و انقلاب را از مسائل حاشیه ای جدا کردند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: کارنامه مجاهدت ها وحماسه های ناب فرزندان ایثار امت اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح، سپاه قهرمان، نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص این شجره طیبه را تداعی می کند از شهید خلبان والا مقام محمد نوژه که افطار روزه مبارک را در ایام لیالی قدر به شربت شهادت نوشید تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند.

رضایی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح متمایز از تمام دنیا با وجوه مشخصی که در خود دارند از جمله ولایتمداری که سر لوحه کار خود دارند و امروز نیروهای مسلح در مسیر ولایت و گوش به فرمان آیت الله خامنه ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح هر تهدیدی را پاسخ می دهد

ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح هر تهدیدی را پاسخ می دهد