مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-18سياسي

پروازها در فرودگاه امام خمینی از سر گرفته شد


30 دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می شدند.

- از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 11:30 دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می شدند.

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس اعلام مرکز عملیات فرودگاه امام خمینی با پایان مراسم رژه هوایی روز ارتش، نشست و برخاست هواپیما در حریم هوایی فرودگاه امام خمینی از ساعت 11:30 دقیقه امروز از سرگرفته شد.

جواد صالحی سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از پایان منع عملیات نشست و برخاست در فرودگاه امام خمینی به دلیل برگزاری مراسم رژه روز ارتش خبر داد و گفت: پرواز قطری از مبدا دوحه دقایقی پیش وارد حریم فرودگاه امام خمینی شد.

به گفته صالحی از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 11:30 دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازها در فرودگاه امام خمینی از سر گرفته شد

پروازها در فرودگاه امام خمینی از سر گرفته شد