مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-18سياسي

تمهیدات مدیریت بحران برای نمایشگاه کتاب


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه دستورالعمل تشکیل کمیته ایمنی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجید آرون با بیان اینکه کمیته ایمنی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همه ساله پیش از آغاز نمایشگاه با حضور نمایندگان نهادها و سازمان های خدمات ایمنی و فوریت های شهری تشکیل می شود، گفت: شورای اسلامی شهر تهران 17 اسفندماه سال گذشته در خصوص سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مأموریت داد تا با مشارکت سازمان ها و دستگاه های ذیربط نسبت به تشکیل کمیته ایمنی نمایشگاه اقدام کند.

وی افزود: بر این اساس تاکنون دو جلسه کمیته ایمنی این نمایشگاه با حضور نمایندگان سازمان های تخصصی برگزار شده و طی آن تدارک لازم از جمله تهیه دستورالعمل تشکیل کمیته ایمنی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه مصلی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه در مجموعه مصلی حضرت امام خمینی(ره) با حضور اعضای کمیته ایمنی، سازمان ها و دستگاه های تخصصی ارزیابی محیطی انجام و مقرر شد مکانی مناسب برای تعیین محل استقرار نیروهای امدادی و انتظامی پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات مدیریت بحران برای نمایشگاه کتاب

تمهیدات مدیریت بحران برای نمایشگاه کتاب