مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-18سياسي

عرض ارادت مردم فارس به کریم اهل بیت(ع)/شادی روزه اولی ها


برپایی جشن های میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نقاط مختلف فارس حکایت از دلدادگی و ارادت مردم این استان به امام دومین شیعیان دارد.

- ، استان پهناور فارس، پایتخت فرهنگی ایران از نیمه ماه ضیافت و رحمت الهی، مسرور از میلاد خجسته کریم آل طه و فرزند دلبند حضرت زهرا (س) علیه السلام است.

فارسی های فرهنگ دوست و فرهنگ پرور با اجرای برنامه های ویژه، ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مظهر سخاوت و بخشندگی را گرامی داشتند.

شیراز سومین حرم اهل بیت و پایتخت فرهنگی ایران به شکرانه میلاد کریم اهل بیت (ع) غرق در شور و سرور است و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در نقاط مختلف خصوصاً حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام و کلیه اماکن متبرکه و مساجد شهرستان های این استان در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه های متنوعی برگزار کردند.

آیین های جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) از دو شب گذشته و امروز در نقاط مختلف استان فارس در حال برگزاری است مردم مؤمن و خداجوی فارس با حضور در مساجد و حسینیه ها با توزیع نقل و شیرینی، پخت حلیم، برپایی سفره های ساده افطاری ارادت خود را به دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی (ع) ابراز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرض ارادت مردم فارس به کریم اهل بیت(ع)/شادی روزه اولی ها

عرض ارادت مردم فارس به کریم اهل بیت(ع)/شادی روزه اولی ها