مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-18حوادث

40 نقطه خطرآفرین در سواحل آستارا شناسایی شد


فرماندار آستارا از شناسایی 20 منطقه و 40 نقطه خطرآفرین و حادثه خیز در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از شناسایی 20 منطقه و 40 نقطه خطرآفرین و حادثه خیز در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

عنایت رضایی پور در جریان بازدید از نوار ساحلی شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی و نیاز حضور 50 ناجی غریق در 18.

5 کیلومتر نوار ساحلی آستارا، اظهار کرد: با توجه به آزاد سازی سواحل شهرستان، در تمامی نقاط خطرآفرین به تعداد مورد نیاز ناجی غریق و امدادگر هلال احمر مستقر خواهند شد.

وی طرح سالم سازی سفیر امید، طرح سلامت لوندویل و همچنین طرح سالم سازی صدف در منطقه داداش آباد آستارا را از جمله طرح های سالم سازی استاندارد شهرستان آستارا عنوان کرد و افزود: نیروهای هلال احمر، پلیس، ورزش و جوانان و ناجیان غریق از زمان آغاز طرح های سالم سازی دریا در طرح های فوق حضور خواهند داشت تا از وقوع خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

فرماندار آستارا با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران در طرح های سواحل آستارا، گفت: نقاط خطرآفرین جزو مناطق شنا ممنوع محسوب می شوند و شهروندان و مسافران برای اینکه خاطره خوش و ماندگاری را در سواحل برای خود و خانواده رقم بزنند، از طرح های سالم سازی سفیر امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نقطه خطرآفرین در سواحل آستارا شناسایی شد

40 نقطه خطرآفرین در سواحل آستارا شناسایی شد