مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-18سياسي

صوت منتشر نشده از شهید صیاد شیرازی درباره سپاه و ارتش


پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و برخی از گروهک های داخلی به تبعیت از آنان نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، - امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمامتر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت 29 فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی برای نخستین بار صوتی از شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی منتشر کرده است.

در این صوت شهید علی صیاد شیرازی در هفتم خردادماه سال 1361 در بحبوحه عملیات رمضان ، در نماز جمعه تهران بر وحدت موجود میان ارتش و سپاه تاکید و سخنرانی کرده است.

در این صوت می شنویم: وحدت و یکپارچگی رزمندگان اسلام امروز، یکی از مایه های بزرگ دیگر است.

امروز آن هایی که آمدند صحنه های نبرد را دیدند، می بینند که چه یکپارچگی و وحدتی بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و به خاطر همین خداوند را شکر می کنیم و باید همین جا من متذکر بشوم که مواظب باشید کوچکترین خدشه ای در این وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوت منتشر نشده از شهید صیاد شیرازی درباره سپاه و ارتش

صوت منتشر نشده از شهید صیاد شیرازی درباره سپاه و ارتش