مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-18سياسي

همکاری نهاد کتابخانه ها با انجمن نابینایان


سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دیدار با مسئولان انجمن نابینایان ایران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، حمایت موثر سازمان های متولی در حوزه نابینایان از جمله سازمان بهزیستی را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولان انجمن نابینایان ایران به منظور گسترش تعامل و گسترش سطح خدمات کتابخانه های عمومی برای جامعه نابینایان و کم بینایان کشور با مسئولان نهاد دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست که با حضور منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینایان، امیر سرمدی، مدیر مسئول نشریه نسل مانا، سعید صادقپور وجدی، مدیر شرکت پکتوس، مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور، باقر میرعبداللهی، سرپرست معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت ها برگزار شد، در ابتدا منصور شادکام گفت: پیش از این، حضور آقای رمضانی در معاونت توسعه و ترویج کتابخوانی موجب شکل گیری همکاری هایی اثرگذار به نفع جامعه نابینایان کشور شد و انجمن نابینایان کشور از این انتصاب خرسند است.

او همچنین خواستار جذب نیرو در بخش های خدمات نابینایان فاقد کتابدار شد و در ادامه، با معرفی ماهنامه نسل مانا، به عنوان نشریه تخصصی نابینایان، خواستار ارسال این نشریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نهاد کتابخانه ها با انجمن نابینایان

همکاری نهاد کتابخانه ها با انجمن نابینایان