مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-18اقتصادي

آغاز کشت قراردادی پنبه، چغندرقند، کلزا و سورگم در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اسماعیل قادری فر درباره اجرای کشاورزی قراردادی در کشور افزود: - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز کشت قراردادی پنبه، چغندرقند، کلزا و سورگم در سال جاری خبر داد و گفت:اجرای کشت قراردادی راه حلی مناسب برای پایداری تولید محصولات کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اسماعیل قادری فر درباره اجرای کشاورزی قراردادی در کشور افزود: امسال علاوه بر کشت قراردادی برنج، پنبه، چغندرقند، کلزا و سورگم را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: در این نوع کشت، تمرکز کشاورزان برنامه ریزی تولید محصول باکیفیت با کمترین هزینه ها است و در عین حال کشاورز دیگر دغدغه ای برای فروش محصول خود نخواهد داشت که همین امر موجب عزت و اقتدار کشاورزان می شود.

قادری فر تصریح کرد: منظور از کشت قراردادی این است شخصی که محصولی را تولید می کند باید بداند که چه کسی محصول وی را خریداری می کند و شخص خریدار باید به کشاورز سرویس دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: این پشتیبانی ها شامل اعطای بذر، سم، کود و ارائه مساعده و آموزش های ترویجی و انتقال تکنولوژی به کشاورز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کشت قراردادی پنبه، چغندرقند، کلزا و سورگم در سال جاری

آغاز کشت قراردادی پنبه، چغندرقند، کلزا و سورگم در سال جاری