مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-18سياسي

نیروهای مسلح به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیاده 84 لرستان گفت: نیروهای مسلح در دفاع از سرزمین و انقلاب با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امیر مراد خوش کنار در مراسم سالروز روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز 29 فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان و یادآور فرمان تاریخی امام راحل (ره) است که با بصیرت و دوراندیشی خاص در سال 58 در مقابل دشمنان کمین کرده انقلاب و دوستان ناآگاه از ارتش حمایت کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره) در فرمانی 29 فروردین را روز ارتش عنوان و اعلام کردند که ارتشیان غیور با ساز و برگ رژه بروند و مردم با حضور از ارتش حمایت کنند، بنابراین امروز کلیه یگان های ارتش در شهرستان های با اجرای رژه مقتدر  یک بار دیگر با امام راحل و آرمان های نظام اسلامی تجدید پیمان کردند تا بگویند بر آن عهد و پیمان ثابت قدم هستند و در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیاده 84 لرستان گفت: امروز نیروهای مسلح با اتکا بر توانمندی های داخلی و تکیه بر نبوغ جوانان ایرانی با ساخت پیشرفته ترین تجهیزات و ادوات نظامی رشته وابستگی به خارج از کشور قطع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است

نیروهای مسلح به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است