مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-18اقتصادي

واریز 54 میلیارد ریال یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان اردبیل


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از واریز 54 میلیارد ریال یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با واریز54 میلیارد ریال یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان اردبیلی، یک هزار و 650 نفر در استان برای اولین بار صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با اجرای طرح مشوق بیمه ای، 190 دانش آموخته دانشگاهی جذب واحدهای اقتصادی استان شدند افزود: مبلغ 10 میلیارد ریال از بابت حق بیمه این افراد به عنوان مشوق به حساب کارفرمایان واریز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به شیوه نامه اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی تصریح کرد: در صورتی که کارفرما، نیروی را از میان دانش آموختگان جذب کند از معافیت بیمه سهم کارفرما به مدت 2 سال بهره مند می شود.

 رحیم زاده ادامه داد: تمام کارگاه های خصوصی و تعاونی فعال، کارگاه های دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، تحت پوشش طرح مشوق بیمه ای سهم کارفرما قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح مشوق بیمه کارفرمایی با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ابلاع شده است بیان کرد: ترغیب کارفرمایان کارگاه های تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 54 میلیارد ریال یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان اردبیل

واریز 54 میلیارد ریال یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان اردبیل