مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-18سياسي

برای کاهش هزینه ها از فعالیت های دانش محور بهره گیری شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر به کارگیری شرکت های دانش بنیان و فعالیت های دانش محور به منظور ارتقا کیفی خدمات در سازمان ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با مسئولان شرکت عمران آب و خدمات گزارش عملکرد 60روزه شرکت عمران آب و خدمات در حوزه های مختلف تشریح شد.

مهدی کشاورز در این دیدار ضمن تقدیرازدست اندرکاران شرکت برای ایفای نقش خود در خدمت رسانی به گردشگران نوروزی گفت: تلاش شبانه روزی تمامی شما را شاهد بودم که با کمک دیگر معاونت ها در این امر موفق بودید و با توجه به ورود 206 هزار مسافر، رقمی سه برابر ظرفیت و بیش از گنجایش جزیره، به گونه ای عمل کردید که به لطف خدا با کمترین کاستی ها از آن گذر کردیم.

مهدی کشاور در ادامه این مطلب افزود: آسیب شناسی از امور انجام شده نوروزی و عملکرد حوزه های مختلف را در دستور کار داشته باشید تا برای جشنواره تابستانه، رویداد جام جهانی قطر 2022 و نوروز سال بعد، نواقص، اشتباهات، خسران و نارضایتی ها را رفع کنیم.

وی خواستار جمع بندی دقیق عملکرد ستاد نوروزی شد و اظهار داشت: کوچکترین موضوع را بدون پاسخ و راه حل باقی نگذارید چراکه مجموعه این اشکالات ریز، اتفاقی ناخوشایند را رقم می زند و ممکن است بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش هزینه ها از فعالیت های دانش محور بهره گیری شود

برای کاهش هزینه ها از فعالیت های دانش محور بهره گیری شود