مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-18سياسي

تقدیر نهاد دیده بان شفافیت از اقدام 4 عضو شورای شهر بندرعباس


نهاد دیده بان شفافیت در هرمزگان از اقدام 4 عضو شورای شهر بندرعباس در اعلام هدایای نوروزی و تصمیم بر بازگرداندن آنها تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دفتر نهاد دیده بان شفافیت در هرمزگان در بیانیه ای آورده است: شفافیت به خودی خود عدالت می آورد و زمانی که شفافیت باشد، فساد،تبعیض و رانت خواری نیز وجود نخواهد داشت و هرچه عملکرد اعضای محترم مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا  شفاف تر باشد راحت تر می توانند پاسخگوی شبهات باشند.

شفافیت در عملکرد  یکی از مهمترین شعارهای کاندیداهای این دوره از شورای شهربندرعباس بود و از طرفی نیز اکثر اعضای راه یافته به شورای شهر بندرعباس در پی فراخوانی که توسط نهاد دیده بان شفافیت و عدالت استان داده شد، میثاق نامه شفافیت را امضا نمودند که با انتشار اسامی این داوطلبان در رسانه ها به عنوان حامیان شفافیت و عدالتخواهی ازاین امر به عنوان امتیازی برای راهیابی به صحن شورا بهره بردند.

با توجه به مفاد میثاق نامه و تعهداتی که در این رابطه داوطلبین محترم داده اند لازم است با اهتمام بیشتری به محورهای شفافیت در تمامی حوزه ها عمل نمایند و به تعهدات داده شده بر اساس میثاق نامه پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نهاد دیده بان شفافیت از اقدام 4 عضو شورای شهر بندرعباس

تقدیر نهاد دیده بان شفافیت از اقدام 4 عضو شورای شهر بندرعباس