مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-18اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در اجرای طرح های آب و خاک


سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در اجرای طرح های آب و خاک کشور تاکید کرد.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ فریبرز عباسی در نشستی به منظور بررسی طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام و همچنین طرح جامع شبکه های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور گفت: استفاده از ظرفیت های علمی و دانش بنیان کشور و اجرای نظام بهره برداری و آموزش بهره برداران در طرح های آب و خاک سراسر کشور ضروری است.

وی با اشاره به این که در اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام از نظر فنی و مهندسی مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم این طرح از اولویت های معاونت آب و خاک است و برای تامین اعتبار آن پیگیری های لازم صورت گرفته است.

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مشارکت فعال استان های خوزستان و ایلام در اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و سایر استان ها در طرح جامع شبکه های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور را خواستار شد.

وی در عین حال، بر توجه جدی به موضوع خاک در این طرح ها تاکید کرد.

40 هزار هکتار فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری آماده اجرا است مدیرعامل موسسه جهاد نصر و مجری طرح جامع شبکه های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور نیز در این نشست با اشاره به وضعیت موجود طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در اجرای طرح های آب و خاک

لزوم استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در اجرای طرح های آب و خاک