مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-18اقتصادي

قشر مرفه جامعه مخاطب سینما نیستند!/ دولت از سهم خود چشم پوشی کند


رییس انجمن سینماداران بیان کرد که قشر مرفه جامعه مخاطب سینما نیستند و بیشتر افراد طبقه متوسط و کم درآمد به سینما می آیند و دولت می تواند از سهم خود در قیمت بلیت سینماها چشم پوشی کند.

- محمدقاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استقبال از سینماها و فیلم های در حال اکران گفت: با توجه به فروش نیم بهای بلیت سینماها در ماه رمضان، شرایط استقبال بهتر شده است و از روز سیزده به در که مسافران هم به شهرهای خود بازگشتند، شکر خدا فروش سینماها هم بهتر شده است.

البته نه اینکه بگوییم شرایط ایده آل است اما نسبت به روزهای ابتدایی عید، شرایط خیلی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم و تبلیغ و اطلاع رسانی مناسبی هم درباره فیلم های در حال اکران نمی شود، در مجموع شرایط قابل قبول است.

انتظار بیشتری بابت همراهی و کمک صداوسیما داشتیم اما در هر حال فروش سینماها به نسبت آنچه انتظار می رفت، بهتر بوده است و امیدواریم همزمان با عید فطر که فیلم های جدید هم اکران می شود، شرایط رو به بهبودی هم برود.

اشرفی مطرح کرد: امسال شرایط سینماها شرایط مناسبی نیست، علاوه بر همزمانی اردیبهشت ماه با ماه رمضان، در خردادماه هم چند روز تعطیلی خواهیم داشت و در ادامه هم که جام جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشر مرفه جامعه مخاطب سینما نیستند!/ دولت از سهم خود چشم پوشی کند

قشر مرفه جامعه مخاطب سینما نیستند!/ دولت از سهم خود چشم پوشی کند