مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-18اقتصادي

کشف میلیاردی لوازم و تجهیزات بهداشتی در البرز


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 30 هزار عدد ماسک خارجی و بیش از 600 عدد لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

- مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت استان البرز، امروز در گفت وگ با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در اجرای طرح های مشترک بازدید از مراکز صنعتی بین پلیس امنیت اقتصادی و عوامل اداره صمت، ماموران برای بازدید از یک شرکت در شهرک صنعتی بهارستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شرکت 30 هزار عدد ماسک خارجی، 238 عدد دستگاه فیس واش و 370 عدد انواع ماشین اصلاح بینی و گوش قاچاق کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز ادامه داد: همچنین در بازرسی از این شرکت 13 هزار و 500 کیلوگرم شکر خارج از شبکه توزیع نیز کشف شد.

سرهنگ افشاری با با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه قاچاق را حدود 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد: یکی از گام های زیربنایی رونق تولید در کشور مبارزه جدی با معضل قاچاق کالا است که در این راستا پلیس با همکاری سایر دستگاه های متولی با اجرای بازدید و گشت های مشترک، سعی در تحقق فرامین مقام معظم رهبری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی لوازم و تجهیزات بهداشتی در البرز

کشف میلیاردی لوازم و تجهیزات بهداشتی در البرز