مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18اقتصادي

کاهش ضریب اشغال تخت های اقامتی یزد به 40 درصد


رییس جامعه هتلداران یزد با فصلی خواندن گردشگری یزد، ضریب اشغال مراکز اقامتی استان در ایام نوروز را حدود 95 درصد خواند که پس از این تعطیلات و با شروع ماه رمضان به حدود 40 درصد کاهش یافته است.

- سید امیر ناصر طباطبایی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این که هم اکنون بالغ بر 10 هزار تخت اقامتی در قالب هتل ها، بومگردی ها، اقامتگاه های سنتی و خانه های مسافر و غیره در استان یزد وجود دارد، گفت: علی رغم اماکن اقامتی در دست ساخت و کند شدن سرمایه گذاری در این بخش به دنبال شیوع کرونا، ولی با عنایت به فصلی بودن گردشگری استان یزد، در نگاه کوتاه مدت کمبود تخت نداریم و یزد در تمام ایام می تواند پذیرای خوبی برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گفته وی، میزان اشتغال تخت های اقامتی استان در نوروز امسال به ویژه از بازه زمانی 29 اسفندماه تا 12 فرودین ماه جاری حدود 95 درصد بوده است ولی این میزان بعد از تعطیلات و با شروع ماه رمضان به حدود 40 درصد کاهش یافته است.

طباطبایی با اشاره به نظارتهای ویژه بر فعالیت مراکز اقامتی استان به ویژه در ایام نوروز امسال و پس از دو سال تعطیلی گردشگری به دلیل محدودیتهای کرونایی، گفت: خوشبختانه میزان تخلفات در این حوزه طی ایام نوروز بسیار اندک بوده ولی در عین حال موارد گزارش شده نیز به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ضریب اشغال تخت های اقامتی یزد به 40 درصد

کاهش ضریب اشغال تخت های اقامتی یزد به 40 درصد