مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18ورزشي

شانس حضور 27 همدانی در بازی های آسیایی 2022


معتبرترین رویداد ورزشی قاره کهن، شهریورماه امسال به میزبانی چین برگزار می شود که 27 ورزشکار همدانی رویاهای خود برای رسیدن به این مسابقات را جست وجو می کنند.

- خبرگزاری فارس-همدان: نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در 40 رشته ورزشی شامل 61 نوع ورزش و 482 ماده نوزدهم شهریور تا سوم مهرماه سال جاری در هانگژو چین برگزار خواهد شد و ورزشکاران استان به دنبال کسب سهمیه برای حضور در المپیک آسیایی 2022 هستند.

طبق اعلام مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، ورزشکاران کشورمان در رشته های دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا-شیرجه-واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازی های الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز به رقابت با حریفان در این مسابقات خواهند پرداخت.

27 ورزشکار از استان همدان شانس حضور در این دوره از بازی های آسیایی را دارند و باید دید دست آخر چند ورزشکار از دیار هگمتانه در هانگژو حاضر خواهند شد.

*هشت همدانی در جاکارتا در دوره قبلی بازی های آسیایی که در جاکارتا برگزار شد، آذر کولیوند در کوراش، مه لقا جام بزرگ در تیراندازی و حمید میرزایی در کبدی، فرود ظفری در ووشو، مریم امیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس حضور 27 همدانی در بازی های آسیایی 2022

شانس حضور 27 همدانی در بازی های آسیایی 2022