مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18اقتصادي

212 میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون همدان ابلاغ شد


رییس اداره توسعه فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان همدان از ابلاغ 212 میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون استان خبر داد.

- ، مهدی جهانگیری صالح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خط دهم اعتباری مکانیزاسیون برای استان همدان به مبلغ حدود 212 میلیارد تومان ابلاغ شده، اظهار کرد: این اعتبار، در تمام زیر بخش ها شامل حوزه های زراعت، باغبانی، گلخانه، دام و طیور، شیلات، گیاهان دارویی و منابع طبیعی توزیع شده است.

وی با تصریح بر اینکه در آینده ای نزدیک اعتبارات شهرستانی نیز ابلاغ خواهند شد، گفت: در این راستا تفاهم نامه ای با بانک کشاورزی به امضا رسیده تا بر اساس آن بتوان در شهرستان ها نیز برای اخذ تسهیلات وارد کار و تشکیل پرونده داد.

رییس اداره توسعه فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: نرخ سود تسهیلات 15 درصد سود است که سهم آورده متقاضی 20 درصد و سهم تسهیلات 80 درصد خواهد بود.

جهانگیری صالح یادآور شد: در 9 خط اعتباری گذشته بالغ بر 700 میلیارد تومان تسهیلات در استان تزریق شد که حدود پنج هزار و 500 دستگاه تراکتور و کمباین، حدود 5 هزار دستگاه در مکانیزاسیون زراعت و حدود سه هزار دستگاه در مکانیزاسیون باغ، گلخانه، دام و طیور به ناوگان مکانیزاسیون تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

212 میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون همدان ابلاغ شد

212 میلیارد تومان اعتبار به بخش مکانیزاسیون همدان ابلاغ شد