مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-18اقتصادي

کار عمرانی 28 روستای گرمسار و آرادان در مرحله تعیین پیمانکار است


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه اجرای پروژه های روستایی و زیرگذر کرند در دستور کار است، گفت: کار عمرانی 28 روستای گرمسار و آرادان در مرحله تعیین پیمانکار است.

- ، درباره مشکل شهرک مسکونی ایوان کی ضمن بیان اینکه به منظور رفع مشکل، هفت میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اجرای مقدمات کار عمرانی در 23 روستای گرمسار و پنج روستا آرادان منظور شده است، ابراز داشت: طرح هم اکنون در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس نیازهایی که از قبل تشخیص داده شده کارهای عمرانی روستاها شروع می شود، افزود: 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه 28 روستای شهرستان های گرمسار و آرادان در نظر گرفته شده است که از این محل پروژه های روستایی و زیرگذر کرند تکمیل می شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه در حوزه ورودی شهرستان از روستای کرند طبق جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری پروژه طراحی شد، ابراز داشت: این جز طرح هایی که در امور زیربنایی باید تصویب برسد و سپس کار اجرایی خواهد شد.

مطهری بابیان اینکه برای طرح هادی روستاها در برخی روستاها برنامه ریزی خوبی صورت گرفت و بنیاد مسکن نشان داد که پای کار است، تصریح کرد: طرح اعطای تسهیلات مسکن محرومان 100 میلیون تسهیلات بود که برای سال جاری به 200 میلیون رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار عمرانی 28 روستای گرمسار و آرادان در مرحله تعیین پیمانکار است

کار عمرانی 28 روستای گرمسار و آرادان در مرحله تعیین پیمانکار است