مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-18سياسي

بسیجیان با جهاد تبیین، نقشه های دشمنان را خنثی کنند


مسئولان فضای مجازی هیچ به فکر ساماندهی این بستر نیستند و در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تببین راه انداخته تا نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی دوشنبه در جمع بسیجیان حوزه شهیدان حاج بابایی شهر مریانج اظهار کرد: بسیج از انسان های مخلص و ولایت مدار و انقلابی تشکیل شده که در طول چهل سال انقلاب همیشه مددکار نظام بوده اند.

وی افزود: ما پاسداران زمانی که در جمع بسیجیان وارد می شویم و عشق و اخلاصشان را مشاهده می کنیم، روحیه و امید مضاعفی می گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه گفت: وظیفه بسیج و سپاه ورود در بسیاری از عرصه هایی که در جامعه دیده می شود، نیست، ولی زمانی که می بینند، مسئولان ذی ربط کارشان را به خوبی انجام نمی دهند وارد میدان می شوند.

سرهنگ حسینی گفت: در کشور ما بحران آب بیداد می کند، اما مسئولانی که در سالهای گذشته باید به فکر راه چاره می بودند، در خواب غفلت به سر می بردند و اکنون این بسیج است که برای حل این موضوع وارد شده، در بحث مسکن و ساخت منزل، ادارات مسئول باید به فکر می بودند که نبودند و اکنون در جاهای مختلف بسیجیان این کار را بدون هیچ ادعایی و با حتی با هزینه شخصی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان با جهاد تبیین، نقشه های دشمنان را خنثی کنند

بسیجیان با جهاد تبیین، نقشه های دشمنان را خنثی کنند