مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-18فرهنگي

4 سال درگیر «همای همایون» هستم/ بنیاد رودکی جایگزین استان کرمان


سرپرست گروه تئاتر «آران» اعلام کرد مدیران و مسئولان استان کرمان در نهایت بی توجهی، هیچ حمایتی برای تولید اپرای عروسکی «همای همایون» با موضوع خواجوی کرمانی نکرده است.

- سرپرست گروه تئاتر آران اعلام کرد مدیران و مسئولان استان کرمان در نهایت بی توجهی، هیچ حمایتی برای تولید اپرای عروسکی همای همایون با موضوع خواجوی کرمانی نکرده است.

بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان تئاتر و اپراهای عروسکی درباره وضعیت و سرانجام تولید اپرای همای همایون با موضوع خواجوی کرمانی که طی سال های اخیر دغدغه ساخت و اجرای آن را داشته، به خبرنگار مهر گفت: حدود 4 سال است درگیر تولید اپرای عروسکی همای همایون هستم که در ابتدا قرار بود با حمایت استانداری استان کرمان و اداره کل ارشاد استان تولید شود ولی تمام پیش بینی ها تغییر کرد زیرا آقایان نشان دادند درکی از پدیده های هنری و پدیده نوظهوری مثل اپرای عروسکی ندارند.

وی متذکر شد: استاندارهای استان های مختلف کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که بهترین راه برای توسعه مدنیت در استان های اجرای تئاتر و موسیقی است و باید این برنامه ها را در اولویت خود قرار دهند نه اینکه نسبت به آن ها بی توجه باشند.

غریب پور با اشاره به مذاکراتی که با مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی برای تولید اپرای عروسکی همای همایون داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 سال درگیر «همای همایون» هستم/ بنیاد رودکی جایگزین استان کرمان

4 سال درگیر «همای همایون» هستم/ بنیاد رودکی جایگزین استان کرمان