مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-18سياسي

توزیع 62 هزار بسته معیشتی در اهواز توسط سپاه خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) رزمایش توزیع 62 هزار بسته معیشتی در سطح اهواز و همزمان در سراسر استان با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.

  سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: با پشتیبانی های فرمانده کل سپاه و رییس سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی 62 هزار بسته کمک مومنانه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی آماده شده که با همت بسیجیان تا پایان ماه رمضان و عید فطر در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی از بانیان این امر خیر در سازندگی، آماد و پشتیبانی، نواحی مقاومت در اهواز و افرادی که بناست این اقلام را به دست مردم برسانند تشکر کرد و افزود: از خداوند در خواست داریم تا لطف و عنایت خود را برای ما گسترده کند و در این ماه رمضان ان شالله بتوانیم به هم نوعان خود کمک کنیم.

    توزیع کمک های مومنانه در سراسر استان خوزستان  سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان  در ادامه این مراسم، گفت: اولین رزمایش بزرگ مومنانه با این سطح از توزیع بسته های معیشتی در قرن جدید توسط بسیج سازندگی در خوزستان و اهواز برگزار شد و ارزش ریالی این بسته ها 430 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 62 هزار بسته معیشتی در اهواز توسط سپاه خوزستان

توزیع 62 هزار بسته معیشتی در اهواز توسط سپاه خوزستان