مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-18سياسي

13 پروژه پژوهشی به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل داده شد


13 پروژه پژوهشی از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تکمیل و به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل شد.

- به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، آیین تکمیل و تحویل 13 پروژه پژوهشی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد پژوهشگاه ارتباط و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت در محل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، 13 پروژه پژوهشی که به سفارش شرکت ارتباطات زیرساخت توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده بود، به صورت رسمی تحویل این شرکت شد.

در این مراسم وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهش هایی که در این پژوهشگاه انجام می شود باید قالب کاربردی داشته باشند و از جنس پژوهش هایی باشد که بتوان نیازهای مدنظر شرکت ارتباطات زیرساخت را فراهم کرد.

وی با اشاره به اتمام 13 پروژه خاطرنشان کرد: اکنون ظرفیت هایی آزاد شده که به پژوهشگاه این امکان را می دهد که بتواند پروژه های بیشتری برای ارتباطات زیرساخت تعریف کند و به انجام برساند.

یزدانیان با بیان اینکه نتیجه این پژوهش ها قابل استفاده برای همه ذینفعان خواهد بود، گفت: در آینده نشست های تخصصی با حضور تمام ذی نفعان و افراد فعال در حوزه ICT خواهیم داشت تا نتایج این پروژه ها به صورت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه پژوهشی به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل داده شد

13 پروژه پژوهشی به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل داده شد