مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-18سياسي

مرور قصه ها و کتاب های سوره مهر از ارتشی ها در جنگ


«دشت شقایق ها» به قلم محمد رضا بایرامی است که خاطرات سربازی خود را از دوران دفاع مقدس به صورت روزانه تنظیم کرده و در قالب داستان ارائه داده است.

- ، گروه فرهنگ و اندیشه: 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است.

همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه هم صدا و همراه با امت در براندازی نهایی رژیم ستم شاهی به ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست و به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش های خستگی ناپذیر را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

به همین مناسبت از سوی امام روز بیست و نه فروردین به نام ارتش نامگذاری شد.

امام خمینی روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت: لحظه شادی بندگان خدا و یأس ستمگران نقطه عطف درخشان و افتخار آمیز قلمداد کردند.

در ادامه مروری داشتیم به مهم ترین کتاب هایی که تاکنون از انتشارات سوره مهر در زمینه حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس منتشر شده اند که مشروح آن را می خوانید: ناگفته های جنگ / احمد دهقان نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور قصه ها و کتاب های سوره مهر از ارتشی ها در جنگ

مرور قصه ها و کتاب های سوره مهر از ارتشی ها در جنگ