مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-18حوادث

کشف 28 دستگاه ماینر قاچاق در تهران نو/ دستگیری سارقان مسافرنما


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلان شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در تهران سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در اجرای طرح ضربتی ساماندهی انبارهای نگهداری کالا، مشخص شد تعدادی از مالکان انبارها، با تهیه کالای قاچاق و استفاده از خودروهای شوتی، کالا تهیه شده را در انبارهای کالا دپو و پس از گذشت مدتی بدون اینکه این کالا در سامانه مربوط ثبت شده باشد به بازار مصرف عرضه می کنند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، 12 انبار محل دپوی کالای قاچاق شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: پس از هماهنگی های قضایی هفته گذشته از انبارهای شناسایی شده بازدید و 3 میلیون و 768 هزار نخ سیگار، 20 هزار و 844 عدد انواع ظروف غذاخوری، 3 هزار و 443 قلم انواع لوازم بهداشتی، 581 رول توری گالوانیزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 دستگاه ماینر قاچاق در تهران نو/ دستگیری سارقان مسافرنما

کشف 28 دستگاه ماینر قاچاق در تهران نو/ دستگیری سارقان مسافرنما