مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-18سياسي

چالش های دانشجویان فنی و حرفه ای پس از حضوری شدن آموزش


بسیج دانشجویی دانشکده های فنی و حرفه ای تهران نسبت به کمبود ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه، پراکندگی زمان ارائه دروس انتخاب واحد و عدم تهویه مناسب و گردش هوا در برخی کلاس ها انتقاد کرد.

- ، بسیج دانشجویی دانشکده های فنی و حرفه ای تهران در نامه ای به دکتر خسروی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نکاتی را پیرامون مشکلاتی که آموزش حضوری برای آن ها ایجاد کرده مطرح کردند.

جناب آقای دکتر عرفان خسرویان ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای کشور سلام علیکم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی برنامه ریزی انجام شده توسط دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا و بازگشایی دانشگاه ها و از سرگیری آموزش های حضوری، مسائل و مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد کرده است که انتظار می رود با تدبیر و مدیریت حضرتعالی این مسائل و مشکلات برطرف شوند در غیر این صورت ضربه ای به جامعه دانشگاهی و کاهش امید و انگیزه در دانشجویان می شود.

با توجه به مسئولیت و وظایف حضرتعالی در مجموعه بزرگ فنی و حرفه ای کشور، نکاتی را به اختصار خدمتتان بیان می کنیم: 1.

برنامه ریزی نادرست واحد آموزش دانشکده ها که باعث پراکندگی زمان ارائه دروس انتخاب واحد در طول هفته شده است؛ در صورت حضوری شدن کلاس ها، دانشجویان با مشکلاتی مواجه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های دانشجویان فنی و حرفه ای پس از حضوری شدن آموزش

چالش های دانشجویان فنی و حرفه ای پس از حضوری شدن آموزش