مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-18سياسي

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای افزایش قدرت جامعه اسلامی ضروری است


راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ساماندهی فضای مجازی برای افزایش قدرت جامعه اسلامی امری ضروری است چرا که همین فضای مجازی بستر عهد شکنی برخی از جوانان با خداوند متعال را فراهم می کند و در نهایت موجب تضعیف قدرت امت اسلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در  در ادامه سلسله نشست های بیان نکات تفسیری در محفل ترتیل خوانی قرآن کریم همزمان با روز شانزدهم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از عوامل قدرتمندی امت اسلام طبق آیات جزء شانزدهم و طبق روایاتی که وجود دارد، وفای به عهد و پایبندی انسان ها به عهدی است که با خداوند بسته اند.

وی افزود: اگر مومنان به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته اند پایبند باشند قطعا قدرت پیدا خواهند کرد و حمایت و محبت الهی را کسب کرده و بر دشمنان پیروز خواهند شد.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: امت هایی که دچار نقض عهد بشوند و به پیمانی که با خداوند بسته اند خیانت کنند و عهدشکنی را پیشه خود سازند دچار ضعف، شکست و ذلت می شوند و مجبور خواهند شد که زیر سایه مستکبران و جنایتکاران زندگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بر اساس آیات قرآن کریم قوم بنی اسراییل پیمان و عهد الهی را فراموش نمودند به همین خاطر دچار غضب الهی شده و به آوارگی و بیچارگی افتادند و ضعف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای افزایش قدرت جامعه اسلامی ضروری است

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای افزایش قدرت جامعه اسلامی ضروری است