مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-18فرهنگي

نمایش آثار 25 عکاس در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم


دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: نمایشگاه آثار «بخش آزاد» این دوسالانه، با 45 اثر از 25 هنرمند عکاس دایر شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم، ابراهیم سلیمانی در گفت وگویی در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه تا 11 اردیبهشت ماه امسال از ساعت 15:30 تا 19:30 به صورت رایگان برای بازدید عموم در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) دایر است.

  وی افزود: دهمین دوره این دوسالانه در مقایسه با دوره های پیشین آن، دارای تفاوت های جدی؛ از جمله حضور عکاسان با مجموعه عکس و نیز بخش عکس موبایلی است که در دوره های گذشته این دو بخش را نداشتیم.

رییس انجمن عکاسان استان قم ادامه داد: این دو بخش جدید، موجب رونق و حضور بیشتر عکاسان در این دوسالانه شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عکس های برگزیده به شکل بسیار هنرمندانه ای پاسپارتو شده اند و همچنین دارای کَپشِن هستند.

  وی بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته، نشست های تخصصی نقد و بررسی عکس ها به همراه گفت وگو با عکاسان در رابطه با این دوسالانه نیز انجام می شود.

*نمایشگاه بخش قم دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم پس از عید فطر برگزار می شود وی اعلام کرد: نمایشگاه بخش قم که بخش اصلی نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار 25 عکاس در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم

نمایش آثار 25 عکاس در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم