مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-18سياسي

دیدار مردمی دادستان انتظامی قضات در مسجد منشورالسلطان


دادستان انتظامی قضات به همراه هیئت قضایی با حضور در مسجد منشورالسلطان واقع در میدان حر، با برپایی میز خدمت به استماع مشکلات مردمی و بررسی موارد اعلامی آن ها پرداخت.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، با توجه به دستورات و تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی در مساجد و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان و انجام دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان انتظامی قضات به همراه علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و همچنین ابوالفضل نجفی، مدیرکل دفتر دادسرای انتظامی قضات در مسجد منشور السلطان میدان حر، حضور یافتند و پس از اقامه نماز جماعت در این مسجد با انجام دیدار چهره به چهره مردمی نسبت به استماع مشکلات اهالی محل و بررسی پرونده های قضایی مراجعه کنندگان پرداختند.

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد در حاشیه این برنامه با اشاره به ارائه خدمات قوه قضاییه به شهروندان در بخش های مختلف قضایی، بیان کرد: سیاست کلی قوه قضاییه در حال حاضر بر پایه دو موضوع کاهش حجم پرونده های قضایی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها است.

دادستان انتظامی قضات با بیان اینکه به دنبال ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده ها هستیم، گفت: یکی از راهکارها برای رسیدن به این مهم، توسعه صلح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی دادستان انتظامی قضات در مسجد منشورالسلطان

دیدار مردمی دادستان انتظامی قضات در مسجد منشورالسلطان