مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-18سياسي

اکرام ایتام در داراب; دستانی که لحظه اجابت را نوید می دهد


از میان کودکان مهمان، دخترکی با موهای فر و صورتی نمکین، گوشه چادرم را در دست فشرد و همراه من راهرو حرم را طی کرد تا به سفره نزدیک شدیم، به خیال اینکه مادرش را همراهی می کند! برای اینکه خیالش پیچ و تاب نخورد با او رخ به رخ نشدم تا اینکه کنار سفره افطار نشستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، میلاد کریم اهل بیت نزدیک میشد و گروه های فرهنگی و جهادی در تدارک بهترین ها بودند، آنها هر سال در این روز دلپذیر تلاش می کنند اتفاقی متفاوت را رقم بزنند در شهری منتسب به امام حسن مجتبی(ع) که روزگاری قرارگاه نماینده و خراج گزار امام، یعنی دحیه انصاری بوده است.

امام حسن مجتبی(ع) که سمبل سخاوت و کرم است و به همین نام و نشان معروف، پس هر سال برای داراب روزی دیگر رقم می خورد تا شهر به احترام شان و جایگاهِ حضرتش، از جای برخیزد و متواضعانه کرنش کند.

تا شکوفه های بهاری، عطرشان را پیشکش قدوم مبارک امام حسن کنند، تا زنان و کودکان در جشن هایی که برای گرامیدشت میلاد پربرکت کریم اهل بیت برگزار می شود، هلهله سر دهند و ساعاتی را فارغ از دغدغه دیروز و فردا سپری کنند.

امسال نیز مقارن با میلاد امام حسن(ع)، جشن های زیبایی در چند نقطه از شهرستان برگزار شد و اکرام ایتام، که نام و نشان امام دوم شیعیان را با خود دارد، جلوه گاه این مراسم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرام ایتام در داراب; دستانی که لحظه اجابت را نوید می دهد

اکرام ایتام در داراب; دستانی که لحظه اجابت را نوید می دهد