مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-18سياسي

تلاش وزارت نیرو برای رفع ناترازی 15 هزار مگاوات ناترازی برق


15 هزار مگاوات ناترازی برق در کشور وجود دارد و اقداماتی برای کاهش این ناترازی توسط وزارت نیرو انجام شده است.

- عبدالعلی رحیمی مظفری نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست امروز (دوشنبه 29 فروردین) این کمیسیون اظهار داشت: وزیر نیرو در این جلسه به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر شد که سوال اول مربوط به مجتبی توانگر نماینده تهران درباره کمبود برق و نیاز فوری به سرمایه گذاری در  این حوزه بود.

وی افزود: وزیر نیرو گفت 15 هزار مگاوات ناترازی برق در کشور وجود دارد و اقداماتی برای کاهش این ناترازی توسط وزارت نیرو انجام شده است و در نهایت مقرر شد.

  نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: محمد باقری بناب سوالی درباره عدم استفاده وزارت نیرو از شرکت های دانش بنیان مطرح کرد که وزیر نیرو توضیحاتی درباره قراردادهای منعقد کرده ارائه کرد و مقرر شد؛ طی هفته آینده اسناد و مدارک این قراردادها در اختیار نماینده سوال کننده قرار بگیرد.

وی افزود: عبدالجلال ایری نیز درخصوص عدم تحقق قول های وزیر همچون آبرسانی به روستاها و تولید 3 هزار مگاوات برق تا تابستان سال 1401 وی را مورد سوال قرار داد که وزیر نیرو توضیح داد؛ چند نیروگاه برای تامین این میزان برق در حال ساخت است و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت نیرو برای رفع ناترازی 15 هزار مگاوات ناترازی برق

تلاش وزارت نیرو برای رفع ناترازی 15 هزار مگاوات ناترازی برق