مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 20:122022-04-18سياسي

اقدام رسانه ها در مقابل دشمن آفندی باشد/ جهاد تبیین نیاز امروز کشور است


فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اقدام رسانه ها در مقابل دشمن باید آفندی باشد گفت: جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید جواد حسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید رسانه ها در مقابل دشمن اقدام آفندی داشته باشند نه تدافعی اظهار کرد: تحریف واقعیات و سیاه نمایی یکی از عملیات های پیچیده دشمن است که باید در این زمینه بهنگام وارد عمل شد.

وی با اشاره به کمک سپاه به دولت های مختلف گفت: باید در راه خدمت به مردم جهادی کار کرد کمااینکه جوانان جهادی و پای کار زیادی داریم که با خودسازی در راه خدمت به جامعه سر از پا نمی شناسند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به کمک 2 میلیارد تومانی یک پایگاه مقاومت به یک روستای محروم تاکید کرد: در این روستا اقدامات جهادی و کارهای فرهنگی بسیاری انجام شده که قابل توصیف نیست.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و توجه به آن گفت: رسانه ها باید در این زمینه پیشگام باشند  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان نیز با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه حق را بگو و از ملامت هیچ ملامتگری نترس گفت: تحقق این موضوع مصداق جهاد تبیین است.

حجت الاسلام علی حسنی با بیان اینکه باید منادی حق باشیم افزود: اگر اتفاقات به موقع روایت نشود و درست روایت نشود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام رسانه ها در مقابل دشمن آفندی باشد/ جهاد تبیین نیاز امروز کشور است

اقدام رسانه ها در مقابل دشمن آفندی باشد/ جهاد تبیین نیاز امروز کشور است