مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 21:022022-04-18اجتماعي

کتک زدن یک دانش آموز در گیلان توسط معلم (+فیلم)


تنبیه بدنی دانش آموز در جریان درگیری 2 دانش آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت گرفته و یکی از دانش آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

- مدیر آموزش و پرورش آستارا گیلان گفت: پرونده دبیر دبیرستان دوره اول سنایی روستای سیبلی که دانش آموزی را تنبیه بدنی کرده بود، جهت رسیدگی و صدور حکم، به هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع شد.

گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش آستارا، تنبیه بدنی دانش آموز از سوی یکی از دبیران دبیرستان دوره اول مدرسه سنایی سیبلی، ساعت 13 امروز روی داده و فیلم آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا در این رابطه به روابط عمومی این اداره گفته است که معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش، بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

به گفته وی تنبیه بدنی دانش آموز در جریان درگیری 2 دانش آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت گرفته و یکی از دانش آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته، پس از درگیری 2 دانش آموز با یکدیگر، موضوع با وساطت مدیر مدرسه و معلم حل و فصل شده بود، افزود: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتک زدن یک دانش آموز در گیلان توسط معلم (+فیلم)

کتک زدن یک دانش آموز در گیلان توسط معلم (+فیلم)