مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 06:372022-04-19سياسي

پدری با 1000 فرزند!


دستان مردان خدایی و مهربان در همه جا هست؛ آنانکه فقط دست گیری کردن از نیازمندان و هم نوعان آرامشان می کند و انگار زاده شدند تا دستی گیرند و جسم و روحی را زنده کنند! - گروه جامعه خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:حال دلت خوب می شود وقتی می بینی دستان گرمت، همچون خورشیدی فروزان جسم نحیف، رنگ و روفته و سرد کودک یتیمی را گرم می کند.

روح و روانت آرام می گیرد وقتی کلام محبت آمیزت دل گرفته و مغموم بی سرپرستی را التیام بخشیده و آرامبخش زندگی متلاطمش می شوی.

دستان مردان خدایی و مهربان در همه جا هست؛ آنانکه فقط دست گیری کردن از نیازمندان و هم نوعان، آرامشان می کند و انگار زاده شدند تا دستی گیرند و جسم و روحی را زنده کنند! امروز از مردی می گوییم که مهربانی و شفقت در ذات اوست و آنچنان با جسم و جانش خو گرفته که بدون محبت ورزیدن به دیگران روزش به شب ختم نمی شود.

همه چیز از یک تلفن شروع شد.

جوان بلند بالای آذری با آنکه تنها 32 بهار را گذرانده اما امروز در قامت یک جوان خیرّ با تمام وجود، دستگیر کودکان و ایتامی شده که جز خداوند مهربان هیچ حامی و سرپناهی ندارند.

همان جوان نوع دوستی که خیلی سریع مسیر مهرورزی و محبت به همنوع، تمام وجودش را در برگرفته و دغدغه کمک به کودکان و ایتام با او همدم و همزاد است! آقا محمد آزادی داستان امروز ما از سال 96 روایت می کند؛ هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدری با 1000 فرزند!

پدری با 1000 فرزند!