موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-19سياسي

رهایی زندانی محکوم به قصاص پس از 12 سال حبس


با اجرای پویش به حرمت علی می بخشم و با رضایت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص در استان پس از تحمل 12 سال حبس بخشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی دوشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این نخستین سازش در پرونده های قصاص استان هرمزگان در سال جاری است که موجب شد تا اولیای دم در یک پرونده از قصاص محکوم این پرونده بگذرند.

وی افزود: اشاعه فرهنگ صلح وسازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است و دستگاه قضایی نیز به منظور گسترش این فرهنگ درسطح جامعه تمام تلاش خود را انجام می دهد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: فرهنگ صلح و سازش باید بیش از پیش در جامعه توسعه یابد تا شاهد کاهش اختلافات در جامعه باشیم.

قهرمانی یادآور شد: رویکرد دستگاه قضایی ترویج فرهنگ صلح و سازش است و در این میان لازم است سایر دستگاه ها نیز برای افزایش سطح آگاهی های اجتماعی و رفتاری و ارتقای سلامت اخلاقی و رفتاری افراد تلاش کنند تا با واقع بینی بیشتر شاهد رفع اختلاف ها و پیشگیری از تبدیل آنها به خصومت ها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی زندانی محکوم به قصاص پس از 12 سال حبس

رهایی زندانی محکوم به قصاص پس از 12 سال حبس