مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-19اقتصادي

کتاب «برنامه ریزی و مدیریت مناطق کلان شهری» منتشر شد


کتاب «برنامه ریزی و مدیریت مناطق کلان شهری، با تاکید بر مدیریت یکپارچه حریم منطقه کلان شهری تهران» نوشته رحیم سرور توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

- ، کتاب برنامه ریزی و مدیریت مناطق کلان شهری، با تأکید بر مدیریت یکپارچه حریم منطقه کلان شهری تهران نوشته رحیم سرور به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

براساس مطالعات اداره کل حریم، بیش از 24 سازمان و نهاد به نوعی در پهنه حریم، سیاست گذاری و مداخله می کنند و از طرفی بر اساس آینده نگری های جمعیتی، قریب به 4 میلیون نفر دیگر تا حدود سال 1405 به جمعیت این پهنه اضافه خواهد شد.

این در شرایطی است که هم اکنون پهنه حریم با انواع چالش ها مواجه بوده که به مراتب از مشکلات شهر تهران فراتر هستند.

تعرض به اراضی با قابلیت های زیست محیطی، کوه خواری، تقلیل شأنیت فضاهای جنوبی، گسترش اسکان های غیررسمی، تصرف های عدوانی و صدور مجوزهای موردی با نگاه جزیره ای، بخشی از چالش هایی هستند که هرگز و یک لحظه نمی توان نسبت به روند آن ها بی تفاوت ماند و جالب اینکه طرح های متعدد تهیه شده برای آن چندان قابلیت اجرایی پیدا نکرده اند و اغلب نشست ها و جلسات به بیان مشکل پرداخته اند تا اینکه حاوی راهکارهای عملی و متضمن اقدامات اثربخش باشند! در چنین شرایطی است که راهبرد صیانت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «برنامه ریزی و مدیریت مناطق کلان شهری» منتشر شد

کتاب «برنامه ریزی و مدیریت مناطق کلان شهری» منتشر شد