مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-19اقتصادي

بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی در محلات یزد احداث می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد از احداث بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی در محلات شهر یزد خبر داد.

- اظهار داشت: راه اندازی بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی می تواند در تنظیم بازار و عرضه مناسب محصولات کشاورزی و فراهم کردن امکان دسترسی ارزان و سریع شهروندان به این محصولات موثر واقع شود.

وی افزود: تاکنون در این راستا بازارچه هایی موقت از جمله بازارچه های تنظیم بازار ویژه ایام نوروز راه اندازی شده که هم اکنون نیز در محدوده امامشهر و جهاد پاسداران دو بازارچه موقت فعال هستند.

صفدرپور بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع ساخت بازارچه های دائمی میوه و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد آغاز شده و هم اکنون نیز عملیات عمرانی آن ادامه دارد.

وی با اشاره به تکمیل این بازارچه ها تا چند ماه آینده عنوان کرد: در پنج نقطه از شهر از جمله بلوار صابر یزدی، بلوار علامه جعفری، امامشهر، آزادشهر و بلوار بهمن عملیات ساخت بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد در حال انجام است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد گفت: پس از پایان یافتن عملیات عمرانی این بازارچه ها از طریق فراخوان عمومی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی در محلات یزد احداث می شود

بازارچه های میوه و فرآورده های کشاورزی در محلات یزد احداث می شود