مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-19سياسي

تحقق جامعه توسعه یافته نیازمند برخورداری از فرهنگ مطالعه است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: تحقق جامعه توسعه یافته در حوزه های مختلف نیازمند برخورداری از فرهنگ مطالعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج صادقی شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به خوبی در برگزاری جشنواره رضوی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره پدیده مبارک اهداف متعدد و قابل توجهی تعریف شده است، اظهار کرد: نخستین کارکرد جشنواره کتابخوانی رضوی آشنایی مردم با سیره و سلوک ائمه اطهار (ع) به طور کلی و سیره و سلوک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به طور خاص است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با معرفی 6 عنوان کتاب در سه رده سنی کودک ، نوجوان و جوان و بزرگسال با موضوع معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نیز در بخش ویژه آن با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شده است.

صادقی تاکید کرد: از استان زنجان 16 هزار نفر در جشنواره رضوی شرکت کردند و در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی 2 نفر از استان زنجان به عنوان برگزیده ملی در بخش شعر سرایی جوان و بزرگسال و چهار گزینه ای جوان و بزرگسال انتخاب و 403 نفر از شرکت کنندگان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جامعه توسعه یافته نیازمند برخورداری از فرهنگ مطالعه است

تحقق جامعه توسعه یافته نیازمند برخورداری از فرهنگ مطالعه است