مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-19سياسي

فقط دو دوربین ثبت تخلف در رشت فعالیت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امشب در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار اظهار کرد: رمضان ماه رحمت و بخشایش است و امیدوارم حاجات تمامی شهروندان گرامی در این ماه برآورده و ختم بخیر شود.

  وی با ابراز گلایه از کاهش مجدد برخی از ردیف های حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت افزود: متاسفانه در شرایط فعلی پرداختی ها به پرسنل شهرداری رشت در بسیاری از بخش ها به حداقل رسیده و امیدوارم به برکت این ماه بزرگ، خداوند به زندگی تمامی مسلمانان خیر و برکت عنایت بفرماید.

  ترافیک به معضلی در رشت تبدیل شده است رییس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از وضعیت ترافیکی در رشت بیان کرد: ترافیک در رشت بالاخص در روزهای پایانی سال 1400 و ایام نوروز به یک معضل تبدیل شده بود و با توجه به حضور گسترده گردشگران نوروزی در برخی از این ایام شاهد بروز گره های شدید ترافیکی در رشت بودیم.

  کارگرنیا با تاکید به اینکه برای رفع مشکل ترافیک در رشت باید تصمیمات جدی اتخاذ شود، افزود: در شرایط فعلی شهروندان پیرامون مطالبه گری در موضوع ترافیک سردرگم هستند و نمی دانند این دغدغه را باید از طریق کدام دستگاه پیگیر باشند و این شرایط ناشی از فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط دو دوربین ثبت تخلف در رشت فعالیت می کند

فقط دو دوربین ثبت تخلف در رشت فعالیت می کند