مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-19سياسي

ساماندهی پسماندهای پزشکی نیازمند همکاری همه جانبه


با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران جلسه ساماندهی پسماندهای پزشکی در نظام پزشکی استان برگزار و بر مدیریت پسماندهای بیمارستانی و غفونی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، با حضور روح الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، علی رجبی وندچالی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، نماینده علوم پزشکی، نماینده محیط زیست و با حضور عباس غفوری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری و ابراهیمی مسؤول پسماندهای پزشکی سازمان، جلسه ساماندهی پسماندهای پزشکی و عفونی در نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه حاضرین به بیان نظرات در خصوص نحوه ساماندهی و مدیریت پسماندهای بیمارستانی و غفونی پرداختند و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

روح الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خصوص لزوم ساماندهی پسماندهای پزشکی مراکز و موسسات درمانی سطح شهر و ضرورت این امر در جهت حفظ ایمنی و سلامت آحاد مردم تاکید کرد.

عباس غفوری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری نیز در این جلسه خواستار همکاری چند جانبه شد و با اشاره به اینکه  دفع اصولی پسماندها به ویژه زباله های بیمارستانی همیشه از دغدغه های فعالان محیط زیست بوده، بیان کرد: این مسئله در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماندهای پزشکی نیازمند همکاری همه جانبه

ساماندهی پسماندهای پزشکی نیازمند همکاری همه جانبه