مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-19اقتصادي

خسارتی که قابل پیش بینی بود!/ پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد


در حالی امسال گزارش هایی با عنوان (بهار و سرمای ناگهانی دو پدیده متفاوت، بلای جان کشاورزان یزدی) منتشر کردیم که پیش بینی ما مبنی بر خسارت فراوان ناشی از سرمازدگی به کشاورزی در استان درست از کار درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، امسال از جمله سالهایی است که پایان سال قبلش با سرمازدگی و ابتدای سال با تغییرات هوایی و سرد و گرم شدن هوا و سرمازدگی بهاری همراه بود و بلافاصله گرمای بی سابقه ناگهانی برگشت و این رفت و آمدهای هوای سرد و گرم منجر به خسارت ناگهانی به کشاورزی یزد شد.

اتفاقی که کم و بیش همانگونه که در گزارش قبل تیترهایی از آن در سالهای قبل آورده بودیم و تکرار شده ولی همچنان، کشاورزان غافلگیر می شوند و ثمره یکسال تلاش خود را در کمتر از یک ماه از دست می دهند.

به تازگی و با پیگیری استاندار یزد، نیازعلی ابراهیمی پاک عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور و نماینده وزارت جهادکشاورزی در سفری یک روزه به استان یزد و در جریان بازدید از باغات و کشاورزی مهریز، مروست، خاتم، ابرکوه و تفت، با تعدادی از باغداران، کشاورزان و نیز فرمانداران این شهرستان ها دیدار و گفت وگو کرد.

در این سفر نماینده بیمه کشاورزی، حجم خسارت استان را 100 درصد برآورد کرد و قرار شد برای پیگیری جبران خسارت پیگیری های لازم را انجام دهد (خسارت 5200 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارتی که قابل پیش بینی بود!/ پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد

خسارتی که قابل پیش بینی بود!/ پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد