مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-19سياسي

تربیت معنوی آنتی ویروس خانواده است / دین بدون معنویت ناکارآمد است


رییس کنفرانس بین المللی «خانواده و تربیت معنوی» گفت: خانواده ها باید دریابند که نهاد خانواده مهم است و خانواده نیاز به آنتی ویروس و جامعه ما نیاز به واکسیناسیون فرهنگی دارد.

- ، مراسم معرفی آثار مسعود جان بزرگی؛ رییس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی ، عصر دوشنبه 29 فروردین 1401 در غرفه خانواده اسلامی و تربیت معنوی نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

مسعود جان بزرگی در این آیین ضمن قدردانی از تلاش ها برای فعالیت هایی در زمینه اهمیت خانواده، گفت: ما در آینده نزدیک کنفرانس خانواده و تربیت معنوی را پیش رو داریم که برای برگزاری آن تلاش زیادی صورت گرفته و امیدواریم پدیده ای باشد و جریان ساز شود.

وی افزود: در این نشست با دیدن دوستان طلبه یاد بحثی افتادم که در قم با دوستان داشتیم؛ اینکه چگونه می توان خانواده را نجات داد؟ واقعاً این موضوع برایمان دغدغه ای بود که آیا می توان کاری کرد و خانواده ها را نجات داد؟ شاید یادتان باشد که جریان هایی در ایران رخ داد و عده ای تصمیم دارند که ایران از هم بپاشد.

برای همین روی زن ها کار می کنند.

لذا وقتی از تربیت معنوی حرف می زنیم سخن از شیوه ای از تربیت اثرگذار است که به راحتی نمی توان بر آن اثر گذاشت و به شکل یک آنتی ویروس در مقابل ویروس عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معنوی آنتی ویروس خانواده است / دین بدون معنویت ناکارآمد است

تربیت معنوی آنتی ویروس خانواده است / دین بدون معنویت ناکارآمد است