مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-19سياسي

خدمت به محرومان از برکات انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح اطعام ایتام و نیازمندان از سوی کمیته امداد استان، گفت: یکی از برکات انقلاب خدمت به محرومان است.

- آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به اجرای طرح اطعام ایتام و نیازمندان از سوی کمیته امداد استان، اظهار کرد: تنها بعد از گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کردند، باید در کنار محرومان بود و کمیته امداد مایه دلگرمی محرومان است.

وی اطعام ایتام و نیازمندان را یکی از کارهای خوب و خداپسندانه کمیته امداد از گذشته تاکنون عنوان کرد و افزود: این کار یکی از اقدامات درجه یک کمیته امداد است که ما از آن استقبال می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در پایان با اشاره به خدمات گوناگون کمیته امداد من جمله توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در بین اقشار ضعیف جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب خدمت به محرومان است و ما وظیفه داریم به محرومان نظر حمایتی داشته باشیم.

گفتنی است، شب گذشته  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، مراسم افطاری در قالب طرح اطعام ایتام در ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به محرومان از برکات انقلاب اسلامی است

خدمت به محرومان از برکات انقلاب اسلامی است