مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-19اقتصادي

مزایده برگزار شده قانونی است/ نمی گذاریم بیت المال پایمال شود


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن توضیح در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون برخی مزایده های اخیر گفت: اجازه نمی دهیم که بیت المال محل رانت خواری شود.

- و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، علیرضا عاصم یوسفی اظهار داشت: قانون به صراحت می گوید واگذاری اماکن عمومی و دولتی باید از طریق مزایده باشد.

تعریف مزایده هم یعنی اینکه تمام مشخصات و شرایط داخل سایت گذاشته شده و متقاضی به صورت الکترونیکی و با استفاده از توکن، کل مدارک و تضامین و قیمت های خود را بارگذاری کند.

این یعنی هیچکس چه متقاضی چه عرضه کننده هیچ دخل و تصرفی در اتفاقات ندارد و احتمال تبانی را به صفر می رساند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: ما مزایده ای که قانون گفته است را برگزار کردیم، سه نفر در این مزایده ها برنده شدند که اتفاقا یکی از آنها وابسته به زیرمجموعه های دولت است، حالا قیمتی که مشخص شده از سنوات سابق خیلی بیشتر است.

من یک سوال می پرسم کدام بخش خصوصی یا شبه دولتی در مزایده ای شرکت می کند که نخواهد بهره مالی ببرد؟ پس پرواضح است که ارزش واقعی این مکان دولتی بالا می باشد.

نکته جالب این است که امروز به جای اینکه بگویند چرا در سنوات قبل، حق بیت المال تضییع شده است به ما حمله ور شده اند که چرا انقدر اجاره دادید!؟ وی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده برگزار شده قانونی است/ نمی گذاریم بیت المال پایمال شود

مزایده برگزار شده قانونی است/ نمی گذاریم بیت المال پایمال شود