مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-19اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم شب های قدر در کیش


رییس مرکز توسعه سلامت کیش بر اهمیت رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسم شب های قدر تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا از نظارت های حداکثری بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مراسم شب های قدر خبر داد و گفت: مساجد و حسینیه ها حداکثر با ظرفیت 70 درصد می توانند نسبت به پذیرش شرکت کنندگان در این شب های معنوی اقدام کنند.

رضانیا اظهار داشت: در صورت امکان، مراسم شب های قدر در فضای باز برگزار شود در غیر این صورت دست اندرکاران امر باید نسبت به تامین تهویه مناسب فضاهای سر پوشیده اقدام کنند و نظارت دقیق بر فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

وی در زمان برگزاری مراسم از ممنوعیت خوردن و آشامیدن خبر داد و افزود: پذیرایی به صورت بسته بندی در پایان مراسم انجام می شود و آب سردکن های مشترک جمع آوری و آب شرب به صورت بطری در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش بر ضرورت استفاده از ماسک برای تمام شرکت کنندگان در طول مراسم تاکید کرد و بیان داشت: افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای و کودکان در مراسم شب های قدر شرکت نکنند.

محمدرضا رضانیا حداکثر زمان مراسم را 2 ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: متولیان امر به گونه ای برنامه ریزی کنند که از ازدحام جمعیت هنگام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم شب های قدر در کیش

ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم شب های قدر در کیش